måndag 1 oktober 2012

Bäcksjön

regnet hängde i luften men kom inte. dimman mjukar upp ljud å färger. hösten är vacker. å blöt
jag har träningsvärk efter helgens träningsdagar med draghundsklubben.
min nackspärr har förflyttat sig mot fingrarna via axeln å nu så gör de ont i överarmen.
jag mäktade i alla fall med å sätta klart väven i taket. 

nu är skiss blocket framme för mot vintern skall de inredas en valla hörna så vi kan svischa fram på skidorna tillsammans i vinter

ljussättningen runt entren är i slutskedet. ljussättaren från elkedjan är noga. han har redan varit hit en gång men ville se skylten jag gjutit innan han bestämmer vilket ljus vi ska ha fram. skylten ska få puts på sig i morgon kväll och borde kunna visas upp på onsdag.

krukan utanför entren är inte fylld med dom vackraste blomster men även det ska vi råda bot på. funderar bara på om jag inte vill ha en något smalare kruka....
BETONGGRISARNA som gjutit har till försäljning krukor och marshall hållare i betong. jag ska be om bilder så ni får se och kan beställa!

nu på fredag jobbar Maria för mig då vi ska iväg å tävla å campa jag och min man

Inga kommentarer: