måndag 29 december 2008

NYÅRSLÖFTEN

nu är det dax att fila på nyårslöftena. blir nog många-jag ska träna mer löften runt om i landet. kanske äta nyttigare också. men innan är det nyårsafton och då snålas det väl sällan på mat och dryck
vi kör knytkalas med vänner.
efter en vecka i hemavan allena och med lite snö är vi nu hemma igen.
idag har det varit få här på dagis. ari hera  och klimpen. vi funderar på att ta med skidorna ut imorgon på promenaden då vi blir samma trupp. någon hade kört upp spår längs tavelsjöleden. det tackar vi för
min jonatan har blivit smått vallatokig nu men jag tänkte klara mig med tejp under skidorna. det är lite latmansgrej kanske men också nåt som passar den som knappt nåt kan.
jag hoppas alla ni har haft en trevlig jul och får ett fint nytt år. vi lär ju synas en hel del under det kommande året vilket glädjer mig.

SÅ GOTT NYTT ÅR! 

att det blir ett bra år är mycket upp till en själv

Inga kommentarer: