torsdag 16 oktober 2008

ENKÄT

jag ber er alla rösta i enkäten till höger om hur viktigt det är för er att vi finns nära universitetet/sjukhuset och hur högt ni värdesätter promenaderna.
promenaderna kommer aldrig försvinna för dom värdesätter även jag väldigt högt.
jag trivs otroligt bra med att spendera min tid i skog och mark med så fint sällskap.
samtliga hundar har en plats i mitt hjärta. 
deras personligheter växer allt eftersom jag lär känna dom bättre. förhoppningsvis växer även jag i deras med tiden. 
de unga som mognar och blir unghundar för att sedan börja betraktas som vuxna kanske förändras allra mest. men även äldre hundar som efter lite tid i grupp finner ett nyanserat språk de kanske saknade då de började kan ses i nytt ljus. 
i dag var det en äldre man på en granngata som ville hälsa då jag var ute på eftermiddagens koppelpromenad. han var så fascinerad över att alla dessa olika hundar passade så bra ihop. just att de är olika gör nog att de går så väl ihop.
det finns dom lugna trygga. dom lekfulla flamsiga. dom som är mer på tårna och uppmärksamma. 

Inga kommentarer: