tisdag 26 augusti 2008

funderingar på ny dogisbuss

jag tittar på blocket. kanske blir det snart tal om en ny buss. för många vill rymmas. fler än jag kan ta emot i dagsläget då bilens mått sätter stopp.
har dock beställt en ny sticker till bussen som fick ny något färggrannare kostym under sommaren. på stickern står blogg adressen. lite PR kan ju inte skada.
men ni är väl väl medvetna om att ni och era hundar är den bästa reklamen.
igår när jag rastade på eftermiddagen var det en kvinna med barnvagn boendes i grannskapet som kommenterade vilken pli jag har på hundarna.
jag sa att dom bara var lugna och att det inte var särskilt avancerat att bara gå och hålla i snöret.
hon sa att hon trodde inte riktigt att det var så enkelt.
såna kommentarer förgyller min dag. får dom då och då.
bara leenden och vänliga nickar gör att jag drar på smilbanden och känner mig lite extra stolt över era duktiga fina hundar.

Inga kommentarer: