onsdag 14 januari 2009

SMÅ TRIX SOM GÖR LIVET LITE LÄTTARE.

en semester bild från toppen av backen i hemavan. 
liften gick inte upp till toppen så vi tog bena och gick. jonatan var lovad fika på toppen. sånt funkar väldigt bra. muta eller smart upplägg det är en tolkningsfråga. 
fint med stora fina vyer är det iallafall.
mina ben som är lite mer promenadvana tyckte det var en enkel match. :)

nu har 2009 dragit igång. rutiner som förr med promenader lunch vila och eftermiddagspromenad håller vi fast vid. däremot tänkte jag prova att ni alla får komma in i hallen vid hämtning. så kan vi småprata lite mer och samtidigt behålla värmen.
men ring som vanligt före så hinner jag hämta ut just er hund ur hundrummet. vi står hälsnings beredda i hallen när vi öppnar upp dörren till er. 




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag går bara med på det om jag får se fler hundbilder på hemsidan : )