onsdag 31 mars 2010



LÄMPLIG VIKARIE

MINIMAL FÖRÄNDRING FÖR ER!

ni hämtar och lämnar som vanligt
på den vanliga adressen
ring det vanliga numret
kliv in i hallen
möt era glada hundar som haft en lite ovanlig dag med sina vanliga kamrater

vikarien heter MARIA HASSELRYD
hon driver dog walking servicen Umevovven.

idag var hon här och följde med oss på eftermiddagspromenad.
självklart visade hundarna upp sitt vanliga lugna och skötsamma jag som jag är van att se.

ni kommer att få se MARIA den 9e april då hon stänger dagiset mellan 15-18
jag sätter mig då i bilen med man och hundar
så vi hinner fram i någorlunda tid till HEMAVAN fjällen.
det blir stugboende på kallfjälle

jag kommer hem den 12e på kvällen

därför steppar MARIA in och sköter
rulijansen MÅNDAGEN den 12E

MARIA kommer koppel rasta dom på våra vanliga promenadstråk i närområdet

om ni kommer innan 7.15 och inte är van att lämna in själva så vill jag att ni säger till senast fredagen den 9e.

jag hoppas att ni som kunder känner att detta är en bra lösning som ger mig möjligheten att ibland FÖRLÄNGA MIN HELG och få se lite mer av FJÄLLEN.





Inga kommentarer: