torsdag 23 april 2009

NYA HUSET OCH NYAGRANNAR

idag var jag och vissla och dela ut en liten mingel inbjudan den 4:e juli till dom som bor i kvarteret som snart ska bli vårt kvarter. 

jag träffade riktigt trevliga, öppna, gästfria och vänliga människor.  

dom jag träffade är nöjda över läget och gemenskapen som finns. 
det bor många barn i kvarteret i olika åldrar och sedan finns det barnbarn som kommer på besök 

när jag kom hem hade jag redan fått mail där ännu en granne välkomnade oss varmt till kvarteret och gladeligen tackade ja till inbjudan.

för er kunder blir det någon sorts inflyttnings festlighet. datum ej fastställt. återkommer om det. 

förväntan inför flytten har höjts. vilket lyft. ett eget hus! 

2 kommentarer:

Lotta sa...

Gud så roligt för er med eget hus! Skönt oxå att grannarna verkade ok :)

Anna sa...

Underbart med goda grannar! Det är ni väl värda.