onsdag 23 mars 2016

TVÅ STORA LUGNA KILLAR SKALL SLUTA PÅ DAGIS nu i vår.

Nu ska Ari gå i pension tillsammans med sin matte. jag har haft han sedan han var 1 år. han är nu en gammal man. 11 år. en respektabel ålder för en rhodesian som haft sin helsyster här med sig på dagis under alla de år jag skött dom. Ari lite sportigare än sin syster Alma. 

Sesam har jag inte skött i fullt så många år men i 7år. 

grabbar. jag kommer sakna er!



lilla Uno ska också sluta. byte av jobb för husse gör att han nu inte längre kommer finnas här och förgylla våra dagar. du trampade rakt in i mitt hjärta. du har ett härligt Uno. charm. 


när det slutar hundar så blir de plats för andra. 
kort på dom som fått plats kommer då de har hunnit börja. 

1 kommentar:

Unknown sa...

Intresserad av plats. Finns det någon möjlighet? Jag skickar fråga via mejl också /Milla